УРОК-КВЕСТ
ПРОЩАВАЙ, ДРУГИЙ КЛАС!
(Спільне підсумкове
заняття для дітей і батьків. Це різновид гри, де діти і батьки працюють в
групах, розв’язують завдання, прямують до поставленої мети. А мета – отримати
перепустку в 3 клас. На батьків теж чекає сюрприз: вони отримають цікаві
рекомендації у вигляді ЩОДЕННІ 5).
Шановні батьки!
Закінчився другий рік навчання в школі. Він був цікавим і
водночас важким. Ми знову мали можливість працювати в режимі дистанційного
навчання. Але, незважаючи на все це, програма 2 класу виконана. У нас було
вербальне оцінювання, наліпки заохочення, та ще й купони звільнення від
домашніх завдань. Весь цей скарб у цих сумочках (демонструю сумочки з
досягненнями учнів).
НУШ – це школа, до якої люблять
ходити діти. Тут гра по-іншому і навчання по-новому. Нова структура. Виділено
два цикли навчання:
1. Адаптаційно – ігровий.
2. Основний.
Під час
адаптаційно – ігрового дитина входить у шкільне життя, послідовно адаптується
до шкільного життя. Під час основного циклу формуємо в учнів відповідальність і
самостійність, готуємо до успішного навчання в основній школі.
Протягом року були у
нас майтер-класи, тематичні тижні і дні, діти захищали проекти,
відвідали сільську бібліотеку. Усі другокласники зареєстровані на сайті «НА
УРОК», де з задоволенням працювали з тестами, завжди з захопленням виконували
цікаві завдання в ігровій формі на «LEARNING APP». І діти, і батьки швидко освоїли
методику роботи на цих сайтах. Сьогоднішня зустріч увійде в історію як
урок-квест «Прощавай, другий клас!». Працюємо в групах, у нас три групи: дві
діти і батьки. Ми повинні працювати дружно, бути згуртованими, тому зараз усі
заспіваємо пісню «Про дружбу». Це буде наше перше завдання.
-
Молодці.
Наші дітки дуже співучі. З завданням справились. Рухаємося далі. Наступна
зупинка «ЗАГАДКОВА».
Завдання для дітей
Мчать струмочки до ріки,
Ліплять гнізда ластівки.
І в сороки новина –
Сповіщає всіх … (весна).
Я найперша зацвітаю
Синім цвітом серед гаю.
Відгадайте, що за квітка,
Бо мене не стане влітку.
(Проліска)
Тільки вчора теплий вітер
Вість приніс нам від весни,
А сьогодні дивні квіти
Крізь замети проросли. (Підсніжники)
Із зеленої сорочки,
Що зіткав весною гай,
Білі дивляться дзвіночки,
Як зовуть їх, відгадай?
(Конвалія)
Які квіти називають «світлофором»?
Чому? (Медунки)
Завдання для батьків.
НУШ не можливо уявити без цеглинок LEGO. Спробуйте і ви. Якщо я говорю
правильне твердження, ви піднімаєте цеглинку зеленого кольору, якщо ні –
червоний колір. Тема «Грошові одиниці».
*Гривня – основна грошова
одиниця в Україні.
*Богдан Хмельницький
зображений на 5 гривневій купюрі.
*Володимир Великий –
славетний педагог.
*На 10 гривневій купюрі
зображений В. Мономах.
*25 гривнева купюра
синього кольору.
*Г.Сковорода зображений
на 500 гривневі купюрі.
*Г.Сковорода – це гетьман
України.
*В.Вернадський зображений
на 1000 гривневій купюрі.
*Зображення жінки нема ні на одній
грошовій одиниці України.
Батьки молодці! З завданнями справились. Нехай побільше буде
у вас купюр з зображеннями Лесі Українки,Г. Сковороди та В. Вернадського.
Наступна
зупинка «ТВОРЧА». Проявіть свою
фантазію.
Завдання для дітей.
Прослухайте
вірш І. Франка та намалюйте його. Аркуш для малювання передають по колу, кожна
дитина робить свій внесок в це завдання.
Надійшла весна прекрасна,
Многоцвітна, тепла, ясна,
Наче дівчина в вінку.
Зацвіли луги, діброви,
повно гомону,
розмови
і пісень в чагарнику.
Завдання для батьків.
Погляньте у
вікно. Скільки різних дерев ви бачите, скільки листків. На аркуші намалюйте
кілька різних листків.
Підсумок роботи батьків.
Давайте
поглянемо на ваші роботи. У кожного різні листочки так як і ваші діти. Але усі
вони потребують уваги, турботи, допомоги, розуміння. Тобто приділити увагу
потрібно кожному і навчити потрібно всіх.
Наступна
зупинка «МАТЕМАТИЧНА».
Діти
працюють у групах, грають гру «Посади квітку» - таблиця множення.
Батьки ж в
цей час розгадують математичні ребуси.
Усі
справилися з завданням, тож переходимо до наступної зупинки «ТАНЦЮВАЛЬНОЇ».
Діти
танцюють, а батьки працюють з АНКЕТАМИ.
Підсумок.
Анкета
допоможе вам краще усвідомити ряд важливих моментів у розвитку вашої дитини, в
організації їхньої навчальної роботи, у власних стосунках з дітьми в ході
навчання. Оцінка відповідей у балах не передбачена. Досить того, що ви
познайомилися з питаннями й, можливо, захочете щось змінити в житті своєї
дитини.
Наступна
зупинка «ПОШУКОВА».
Діти
знаходять у класі іменники і записують на аркушах.
Батькам пропоную Експеримент.
Візьміть,
будь ласка, ручку і напишіть фразу «Моя дитина – другокласник». Просто, чи не
так? А тепер перекладіть ручку в іншу руку і напишіть ту ж саму фразу.
Підсумок.
Подивіться
на ці два рядки. Як рівно і красиво ми пишемо однією рукою і як важко і не
зручно писати другою. Якщо вам коли-небудь здасться, що ваше терпіння
закінчується, що у вас немає більше сил займатися з дитиною, згадайте цю
вправу. Отож, терпіння вам, шановні батьки. Бо тільки терпіння, доброзичливе
ставлення, постійна зацікавленість справи дитини, знання реального стану речей
і сьогоднішніх труднощів дитини, впевненість у тому, що їх можна подолати –
важливі умови успішного навчання.
У мене закінчилися пазли, це
означає, що всі завдання виконані. Діти складають картинку і отримують «Свідоцтва про завершення 2 класу». Це
і є перепустка до наступного класу.
Цілий рік навчались в школі,
Постарались ви доволі.
Тож запрошуємо вас
Перейти у 3 клас!
(Діти отримують
Свідоцтва)
А що склали з пазлів батьки? Щоденні 5.
Це нова
технологія, розроблена вчителькою США. Навчає дітей працювати самостійно,
розвиває креативність, мислення. Вправи, які повинні виконувати діти щодня. На
основі цієї технології для вас підготувала щоденні рекомендації-поради.
1. Допомагайте своїй дитині щодня.
2. Піклуйтесь про свою дитину щодня.
3. Поважайте свою дитину щодня.
4. Любіть свою дитину щодня.
5. Вірте у свою дитину щодня.
Хотілося б,
щоб ви ними користувалися, щоб з часом ці поради стали частинкою вашого
спілкування з дітьми. Дякую вам за співпрацю.
На
завершення уроку звучить пісня «Канікули».
Немає коментарів:
Дописати коментар