Радій дітям, учися в них, слухай їх і грайся з ними.
К. Фопель
↟ У мене за плечима чимало випусків учнів початкової школи.
Здається, усе вмію і знаю, легко контактую з дітьми.
А виявляється, щоразу починаю все спочатку…
↟ Дуже добре, коли вимоги вчителя щодо виховання і навчання збігаються з тим,
що вимагають батьки вдома: тоді легко і добре всім.
↟ Швидко плинуть часи, одна шкільна реформа змінює іншу.
Ми говоримо: «Діти, школа стали зовсім не такими, як раніше…»
Але основною формою навчання був і залишається урок. Саме підготовка і
проведення уроку займає більшу частину професійної діяльності вчителя.
Тільки добре продуманий, ретельно підготовлений урок може стати
ефективним – одночасно і цікавим, і змістовним.
↟ Погодьтеся, що вчительська праця часто пов’язана з помилками – в
учнівських роботах, у поведінці дітей. Ми знаходимо їх, працюємо над ними,
виправляємо їх… Це частина нашої роботи…
Але ж і ми припускаємось помилок, бо ми живі люди.
Та як іноді важко побачити їх, визнати, а ще важче – виправити.
↟ Не навчайте дітей так, як навчали вас, бо вони народилися в інші часи.
↟ Дитина, як весна. То сонце визирне – тоді ясно і дуже весело.
То раптом гроза – спалахне блискавка і вдарить грім.
А дорослі ніби завжди в тумані. Тоскний туман їх оточує.
Ні великих радощів, ні великого смутку. Все якось сіро і серйозно.
↟ Не навчайте дітей так, як навчали вас, бо вони народилися в інші часи.
↟ Дитина, як весна. То сонце визирне – тоді ясно і дуже весело.
То раптом гроза – спалахне блискавка і вдарить грім.
А дорослі ніби завжди в тумані. Тоскний туман їх оточує.
Ні великих радощів, ні великого смутку. Все якось сіро і серйозно.
Я. Корчак
↟ Які
різні наші діти. Одні – уважні та охайні, інші – непосидючі та галасливі,
одні
вже розв’язали задачу, інші – тільки-но записали умову та почали
розмірковувати. Але ж навчити потрібно всіх. Приділити увагу кожному.
↟ Світ
дитини… Чи завжди ми можемо побачити його очима самих дітей?
Адже ми, дорослі,
забули своє дитинство і так поспішаємо зробити наших
дітей дорослими. Але це
світанок людського життя. Як не захмарити його
байдужістю і жорстокістю,
безсердечністю і нерозумінням? Можливо, зайвий
раз не втручатися, не
нав’язувати своєї думки, а дати можливість дітям відчути,
пережити самим, адже
це неоціненний власний досвід. Це те, що формує
людську душу.
↟ КАНІКУЛЯРНІ РОЗДУМИ
⇒ Серпень
– пора освітянських конференцій і нарад, пора глибоких роздумів і
палких
дискусій; пора, коли кожен учитель знову і знову аналізує свою
діяльність,
успіхи і невдачі; переосмислює підходи, обрані методики та
приймає рішення щодо
їх удосконалення чи заміни.
⇒ 1
вересня – важлива дата. Вона схожа на день народження. Це дата, якої
чекаєш з
трепетом, надією, вірою у власні сили. Твої плани грандіозні, велика
енергія і
творчі амбіції переплітаються з таємничістю. Відчуваємо потребу
обдаровувати
всіх знаннями, любимо простір, любимо гру і сюрпризи.
Немає коментарів:
Дописати коментар