Святково прибрана класна кімната. На класній дошці,
стінах, стендах – дитячі малюнки, поробки, фотографії. Парти стоять півколом,
на партах знаходиться все необхідне для роботи (гра «Читайлик», цеглинки LEGO, математичні пазли, чарівні мішечки, кубики,
математичні килимки, щоденники вражень). У першокласників святковий настрій та
емблеми «100 днів у школі».
Ще буде свят у нас багато –
І серйозних, і смішних.
А сьогодні – перше свято,
Найважливіше з усіх.
І називається воно: 100 ДНІВ У ШКОЛІ.
100 днів –
неабияке свято,
100 днів –
немало й небагато.
За 100 днів у школі в дружнім колі
Нового взнали ми доволі.
Хочем, щоб
ви подивились,
Чого за
100 днів ми навчились.
З
чистого листка починалася історія нашого класу. 1 вересня, взявши їх маленьких
за руку, уже 100 днів ми разом крокуємо і робимо перші несміливі кроки. Разом
плачемо і сміємося, сумуємо і радіємо. А малюнки, аплікації, дитячі роботи – це
все наші здобутки. З кожним уроком вони стають кращими та охайнішими. Роблю все
для того, щоб життя ваших малюків було змістовним і захоплюючим. А це щоденна
наполеглива виснажлива праця і дітей, і вчителя.
А ще:
Вчились
букви ми складати,
Трохи
вміємо читать.
І без
пальців рахувати –
1, 2, 3,
4, 5.
Я уже казки читаю,
Віршика напам’ять вчу.
Розв’язок задач шукаю,
І читаю, і пишу!
Я
навчилася сидіти,
Гарно руку
піднімать.
Вмію вже
уроки вчити
Й хочу все
на світі знать.
У їдальні вмію їсти
І веду себе, як слід.
У моїй тарілці чисто,
Я з’їдаю весь обід.
На перерві
не гасаю,
Не кричу і
не пищу.
У цікаві
ігри граю,
Правила
шкільні учу.
Ми навчаємось учитись
І одержувать знання.
Треба добре потрудитись,
В світ іти не навмання.
Я навчився
малювати,
Хоч це й
важко для руки.
Свій
малюнок показати
Можу всім
вам залюбки.
(Учень показує малюнок і продовжує)
Настя
каже: «Це гав-гав!»,
Мама каже:
«Лошачок!»,
Тато каже:
«Віслючок!».
Ой, не
можу, сміхота
Не впізнав
ніхто кота.
Одним
із нововведень НУШ є ранкові зустрічі.
Це спокійна розмова на килимку, яка має створити позитивну атмосферу в класі.
Пропонуємо вам фрагмент ранкової зустрічі.
-
Уявіть, що ми не
вміємо говорити, а тільки співати. Тому кожен проспіває своє ім’я.
(За ним його ім’я проспівають усі діти).
Сидячи на
килимку, діти проговорюють слова і показують рухи.
Маю два очка, ними світ бачу,
Маю дві ніжки, ними я скачу.
В голівці розум, щоб мудро жити,
В грудях серденько людей любити.
-
Для чого людині
руки? (Відповіді дітей).
Пограємо у
гру «Живі руки».
·
привітайтеся
руками;
·
посваріться
руками;
·
поборіться
руками;
·
помиріться
руками;
·
передайте
поцілунок руками;
·
попрощайтеся
руками.
-
Для чого діти
ходять в школу?
Навчитися співати, читати, мислити,
дружити, радіти, фантазувати, спілкуватися, рахувати, писати.
Пісня «Вчать у школі».
Сл. М.
Пляцковського, муз. А. Шаїнського
Щоденник вражень – завершальний елемент
ранкової зустрічі. Тут першокласники малюнками передають свої думки, захоплення
чи роздратування.
-
Запишіть у
щоденник великими цифрами 100 і розфарбуйте різними кольорами, а внизу
намалюйте смайлик, який відображає ваш сьогоднішній настрій.
На сьогодні
конструктори LEGO 6 цеглинок є незамінним матеріалом
для занять з дітьми початкової школи. Кожен педагог у цеглинках знаходить щось
цікаве для себе – на музиці вивчаємо ноти, на фізкультурі використовую цеглинки
як нестандартне обладнання. За допомогою цеглинок діти вивчають математику,
мову, читають і переказують, досліджують світ. Бо така робота розвиває творче
мислення, формує вміння співпрацювати, розвиває дрібну моторику.
Розпочнемо з
інтегрованого курсу «українська мова».
-
Що у нас на
дошці? (Намистинки).
-
Що на них
зображено? (Букви).
-
Давайте
пригадаємо вірш про намисинки.
Намистинки на ниточку нанизуєм щодня.
На них яскраві літери виблискують, манять.
Із літер цих ми зробимо намисто дітворі.
Веселкою горітиме воно у Букварі.
-
Яку першу літеру
ми вивчили?
З Букви А ми почали вчити Букваря.
Буква У до неї радісно прийшла.
Потім О И І Е – звуки голосні
Все цікаво розвивалось, мов в чарівнім сні.
«Пісня про
букви»
Сл. М. Підгірянки, муз. А. Басової
Радісно складали ми склади МО МІ МИ
МАМО, МАМІ, МАМИ – всі раділи разом з
нами.
Потім ЕН і
знов склади:
НА НО ОН
НІ НЕ НИ…
Завітало до нас ВЕ
Потім ЕЛ, за ним ЕС КА ПЕ ЕР ТЕ…
Скільки
радості було у хаті,
Коли вдома
прочитав я ТАТО.
Пограємо у гру з Читайликом.
(Вибираємо
картинки тварин і викладаємо звукові схеми слів).
Вправа з LEGO.
(Показую
малюнки сніжинки, ялинки, Миколая, діти складають речення і цеглинками
зображують схему цього речення).
Відгадайте загадку.
Хто з
хвостиком і вушками,
В кого
лапки з подушками?
Як ступа,
ніхто не чує,
Тихо,
крадучись, полює.
І маленькі
сірі мишки
Утікають
геть від …кішки.
-
Кішка любить
полювати. І ми вирушаємо разом з нею на полювання звука к.
-
Потрібна
відповідь така: скажіть ім’я на букву «К».
(Костик,
Катруся, Клава,Кузьма)
-
Мчать по рейках
поїзди. Люди їдуть. А куди?
(У Київ, у
Карпати, на Кіпр).
-
Що, скажіть, на
букву «К» за рослина це така?
(Картопля,
капуста, кавун, каштан).
-
Чим на букву «К»
смачненьким вас частує ваша ненька?
(Кашею,
карасями, картоплею, кукурудзою).
-
Потрібна відповідь
така: а що ти пив на букву «К»?
(Компот,
квас, каву, капучіно).
-
Потрібна
відповідь така: тварини є на букву «К»?
(Корова,
коза, кінь, кріт).
-
Потрібна
відповідь така: чи є професії на «К»?
(Кухар,
кондитер, клоун, контролер, кіноактор).
На черзі
- слуховий диктант.
(За
допомогою цеглинок LEGO учні сигналізують, яку букву писати – велику чи малу.
Велика буква – цеглинка жовтого кольору, мала буква – цеглинка зеленого
кольору).
Віталій,
мандрувати, верба, один, Катруся, Світланка, вечір, крокодил, Володя, трактор,
Тамара, квіти, ранок, Руслан, Ніна, море, ворона.
У кожного з вас чарівні мішечки.
Викладаємо першу літеру свого імені, маминого. Називаю літери, а діти
викладають.
(Мішечки
наповнені копійками, зернятками кави, морськими камінцями, ґудзиками та ін.)
А письмо –
це справжні муки
Від
напруги терпнуть руки.
Такі муки
ми терпіли,
Доки букв
писать не вміли.
Мов
бублик, кругле «о»
Мені аж
серед ночі ввижалося воно.
В зошиті
пишу старанно
І на парту
не хилюсь.
А тому
виходить гарно
Ось я
зараз похвалюсь.
(Учениця показує свій зошит для письма)
Кілька
слів про оцінювання. Діти швидко звикають до того, що вчитель хвалить їх всіх
однаково. Тому похвала з часом втрачає стимулююче значення. Я весь час у
творчому пошуку. Допомагають написи «Зразковий зошит», «Пишу тільки на
відмінно», оцінювання смішариками. Зараз усі прикрашають свою новорічну ялинку.
А зараз настав час для відпочинку.
Фізкультхвилинка з LEGO.
На небі
світить сонечко
Травичка
хай росте.
Пливе
хмаринка в небі
І річка
хай тече.
Любов’ю
все зігріємо
У дружбі
краще жить.
Ми до
вершин крокуємо
Хай нам
усім щастить.
На
кожен рядок вірша підносимо відповідний колір).
У кожного є шість цеглинок, перетворіть
їх на телефон, зателефонуйте мамі і скажіть їй щось приємне. А зараз складіть
фотоапарат. Зробіть селфі з мамою.
Математика
– наука найточніша
Її треба
наполегливо учить.
В
ігровій формі краще запам’ятовується матеріал. Пропонуємо цікаві види роботи,
які часто використовували на математиці.
(Одні
діти кидають кубики і записують приклади на додавання, інші – працюють з
математичними годівничками, прикрашають ялинку математичними іграшками,
складають математичні пазли чи диски).
Пісня «Вісім яблучок»
А зараз цікава математична фізкультхвилинка.
·
Цифру 1 «пишемо
носом»;
·
Цифру 2 –
підборіддям;
·
Цифру 3 – правим
плечем;
·
Цифру 4 – лівим
плечем;
·
Цифру 5 – «пишемо»
правим ліктем;
·
Цифру 6 – лівим
ліктем;
·
Цифру 7 – правим
коліном;
·
Цифру 8 – лівим
коліном;
·
Цифру 9 – правою
ногою;
·
А десяточку –
«хвостиком».
Перші кроки ми зробили,
Підросли і помудріли.
Час іде, а ми за ним
До незвіданих вершин.
Однокласниками
стали,
В класі
першому вчимось.
Всіх нас
учнями назвали.
Ми тепер
– великі! Ось!
Ми всі будем старанно вчитись,
Писати в зошитах, читати Букварі.
Ми тепер не просто діти,
А учні школи – школярі.
Пісня «Ми –
першокласники».
Я
задоволена. А ви? Мені сподобалось. А вам?
Думаю, кожен з вас побачив прогрес у
розвитку своєї дитини, адже вони, направду, суттєво змінилися.
-
стали більш
дисциплінованими і організованими;
-
вміють дружити,
разом гратися, завжди прийдуть на допомогу другові;
-
стали
допитливими;
-
уже чують
вчительку і розуміють, чого від них хочуть;
-
засвоїли ази
деяких наук.
Шановні батьки! Терпіння й оптимізму вам
у навчанні вашої дитини, яка робить перші кроки на дорозі пізнання. Міцно й
бережно тримайте за руку свого маленького учня, щоб він не ослаб і не відстав у
дорозі.
·
Нехай ваші руки
будуть сильними, а душі – гарячими.
·
Хай кожна дитина
має люблячих і мудрих батьків.
·
Хай поруч з мамою
завжди буде тато.
Хай веселі будуть діти.
Хай щасливим буде люд.
Хай живе у нашім класі
Мир і злагода! Салют!
Немає коментарів:
Дописати коментар